Articole de marketing pentru e-mail

Multe întreprinderi se îndreaptă către e-mailuri de marketing pentru a ajuta la construirea, gestionarea și profitul din propriile lor liste de e-mail din interiorul perspectivelor vizate.
Brian Rooney


Cum pot ajutorul AutoResponders să vă ajute organizația?

Solicitați RAPORTUL GRATUITreferitor la modul în care AutoResponderii vă pot ajuta să stimulați vânzările: 

Nume
E-mail

Cum să vă construiți listele de e-mail marketing

Din ce în ce mai multe companii se îndreaptă către marketingul prin e-mail pentru a ajuta la creșterea vânzărilor, reducând în același timp cheltuielile de marketing. 

Desigur, ingredientul cheie al e-mail-ului eficient de marketing este de a avea o listă de e-mail orientate pentru a începe cu. 

Multe companii se îndreaptă către AutoRespondere pentru a ajuta la construirea, gestionarea și profitul din propriile lor liste interne de e-mail cu perspective prospective. 

Gândiți-vă la AutoRespondere ca panou de control pentru generarea și gestionarea listelor dvs. de e-mail. 

AutoResponderii pot fi utilizați în mod eficient în mai multe moduri:
  • Construirea și gestionarea unei liste de e - mail marketing bazate pe permisiune .
  • Continuând cu perspective orientate.
  • Menținerea mesajului dvs. în fața clienților existenți.
  • Publicarea unei ezine săptămânale sau lunare.
  • Difuzarea ofertelor speciale.
  • Promovarea evenimentelor speciale.
  • Formarea personalului de vânzări.
  • și altele...
Desigur, înainte ca AutoResponderul dvs. să înceapă să demonstreze adevărata sa valoare, trebuie să construiți absolut lista de importuri a abonaților, astfel încât autorul dvs.  aibă pe cineva care să vă trimită informațiile. 

Acest articol se concentrează pe unele dintre tehnicile pe care le puteți utiliza pentru a vă crea lista de e-mail marketing. 

Amintiți-vă: Banii se află pe listă. Construiți-vă lista cu perspective direcționate și vânzările dvs. pot crește exponențial. 

Unele dintre cele mai bune moduri de a vă construi lista de abonați AutoResponder includ:
  1. Adăugarea unui formular de abonare în propria dvs. pagină web. Sincer, având propria dvs. pagină web este o necesitate absolută pentru succesul online. Adăugarea unui formular de abonare pe propria pagină web vă permite să vă controlați conținutul și promoțiile. Când vizitatorii site-ului dvs. web completează formularul dvs. de abonament, tocmai ați adunat încă un alt abonat vizat și foarte interesat este înscris în AutoResponder. 
  2. Crearea și utilizarea paginilor Capture. Capturați paginile sunt pagini web independente care pot fi utilizate pentru promovarea cuvintelor cheie direcționate pe motoarele de căutare și site-uri web specializate, cum ar fi blogurile și forumurile. Capturarea paginilor vă permite să testați eficacitatea diferitelor titluri și a copiilor de anunțuri. 
  3. Adăugarea de linkuri către paginile dvs. de captură sau pe site-ul dvs. Web cu formularele de abonament la semnătura dvs. de e-mail. De obicei, semnătura dvs. de e-mail conține numele dvs., numele companiei și un link către site-ul dvs. Web. Asigurați-vă că link-ul merge la o pagină care are formularul de abonament. 
  4. Adăugarea de linkuri către paginile dvs. Capture sau pe site-ul web în forumurile de discuții potrivite. 
  5. Oferirea de informații gratuite abonaților. Oamenii iubesc informația. Creați articole sau scrisori despre subiecte legate de oferta dvs. Când cineva solicită aceste informații, știți că aveți o altă perspectivă vizată și interesată pentru ca AutoResponderul dvs. să se adreseze. 
  6. Solicitarea de trimiteri. Când creați scrisorile AutoResponder, adăugați o notă care îi cere cititorilor să le spună prietenilor. Includeți un link către pagina sau site-ul dvs. de captură. Oamenii sunt mult mai susceptibili să se aboneze atunci când sunt trimisi de un prieten sau de un asociat de încredere. Recomandările sunt cel mai bun tip de abonat pentru AutoResponderul dvs. 
  7. Folosind marketing pește de pește. Restaurantele și magazinele offline pot utiliza "marketing pește". Trebuie doar să adăugați un pahar de sticlă de la casa de marcat. Le vezi în restaurante tot timpul. Oferiți-le un desen în schimb pentru a le arunca o carte de vizită în vas. Asigurați-vă că le-ați spus că se înscriu pentru a primi e-mailuri regulate de la dvs. 
  8. Sponsorizați un desen sau un concurs pe site-ul dvs. web. Asigurați-vă că includeți formularul de abonament și explicați că fiecare abonament le introduce într-un desen pentru a primi un cadou gratuit. Cadoul poate fi un card de discount, un card cadou de la un magazin sau un restaurant, etc ... 
  9. Adăugarea unui link către o pagină de captură sau către site-ul dvs. web în orice fel de corespondență directă, cum ar fi cărți poștale, facturi sau cupoane. 
  10. Optimizarea paginii dvs. de captură pentru motoarele de căutare. Prin focalizarea pe anumite cuvinte cheie în paginile dvs. de captură, puteți mări rezultatele motorului dvs. de căutare, permițând mai multor persoane să găsească pagina dvs. de captură.
Acestea sunt doar câteva idei care vă pot ajuta să vă lărgiți listele de e-mail cu AutoResponder. De-a lungul timpului, pe măsură ce lista dvs. de e-mail crește cu perspective orientate, puteți genera în mod constant vânzări prin difuzarea de oferte speciale și anunțuri către abonații dvs. 

TrafficWave.net Marketing prin e-mail